Skuteczny e-commerce – zasady projektowania i rozwoju sprzedaży w Internecie

Od ponad 10 lat trwa nieprzerwana moda na uruchamianie butików i sklepów w sieci. Niestety, z ponad 10 tys. funkcjonujących w polskim internecie sklepów jedynie 20-30% w długim okresie osiąga zyski i rozwija się, inwestując np. w magazyny lub systemy, takie jak newsletter dla swoich klientów.

iStock_000002756817XSmallMowa będzie jednak o rozwiązaniach bliższych startującym w e-commerce. Dziś już nie wystarczy mieć cen niższych od tradycyjnych detalistów o X%. Od dawna konkurujemy nie ceną a prezentacją produktów, prostym i czytelnym usability oraz krótką i szybką ścieżką zakupową. To co jeszcze w 2010 było uznawane za istotne przewagi konkurencyjne dziś ląduje w rubryce „must have”.

Co warto zaimplementować aby po raz kolejny być o krok przed konkurencją? Przeczytaj artykuł opublikowany w magazynie Marketing Online (nr kwietniowo-majowy).

Krzysztof Murzyn

Tagi: , , ,

O Autorze

Krzysztof Murzyn

W Grupie Unity odpowiada za rozwój produktów w Centrum Kompetencji E-commerce. W branży interaktywnej działa od 2003 roku. W przeszłości związany z takimi firmami jak Tata Consultancy (Indie) czy OS Multimedia. Zwolennik szerokiego spojrzenia na organizację, jej odbiorców i metody automatyzacji procesów biznesowych. Ekspert w zakresie internetowych systemów wymiany informacji i komunikacji e-marketingowej. Doradza kluczowym klientom Grupy Unity w zakresie tworzenia kompleksowych strategii w sieci. Współpracował m.in. z takimi markami jak Bankier.pl, Allegro, Bank ING Securities, Deutsche Bank, Leroy Merlin, Henkel, Nestle, Mix Electronics czy Agito. Po pracy pasjonat podróży, kultur orientalnych, żeglarstwa i nart.

Back to Top