Krzysztof Murzyn
Skuteczny e-commerce – zasady projektowania i rozwoju sprzedaży w Internecie
Od ponad 10 lat trwa nieprzerwana moda na uruchamianie butików i sklepów w sieci. Niestety, z ponad 10 tys. funkcjonujących w polskim internecie sklepów jedynie 20-30% w długim okresie osiąga zyski i rozwija się, inwestując np. w magazyny lub systemy, takie jak newsletter dla swoich klientów.
Mowa będzie jednak o rozwiązaniach bliższych startującym w e-commerce. Dziś już nie wystarczy mieć cen niższych od tradycyjnych detalistów o X%. Od dawna konkurujemy nie ceną a prezentacją produktów, prostym i czytelnym usability oraz krótką i szybką ścieżką zakupową. To co jeszcze w 2010 było uznawane za istotne przewagi konkurencyjne dziś ląduje w rubryce „must have”.
Co warto zaimplementować aby po raz kolejny być o krok przed konkurencją? Przeczytaj artykuł opublikowany w magazynie Marketing Online (nr kwietniowo-majowy).
Tagi: Augmented Reality, rekomendacje personalizowane, wyszukiwarka, zwiększanie konwersji