Piotr Wrzalik
Wiceprezes Zarządu Grupy Unity
Jako Wiceprezes Zarządu Grupy Unity odpowiedzialny jest za rozwój biznesu i zarządzanie Biznesowymi Centrami Kompetencji. Od 13 lat „w branży” jako Analityk biznesowy, Doradca, Project Manager; współtwórca jednych z pierwszych rozwiązań e-commerce B2B i B2C w Polsce. W roku 1997, wraz z upowszechnieniem się Internetu w Polsce, rozpoczął pracę w Contium (dziś Grupa Unity), początkowo jako programista, później jako kierownik sekcji aplikacji internetowych. Autor strategii rozwoju oraz oferty rozwiązań nowoczesnej sprzedaży wielokanałowej w firmie.
Po pracy – ojciec dwójki dzieci, zapalony biegacz długodystansowy, rowerzysta górski i muzyk.
|
Grzegorz Rudno-Rudziński
Prezes Zarządu Grupy Unity
Prezes Grupy Unity, odpowiedzialny z ramienia zarządu za nową markę Intratic. Jest jednym z twórców i prekursorów wykorzystania rozwiązań internetowych w polskim biznesie. Karierę rozpoczął od założenia w 1997 roku jednej z pierwszych agencji interaktywnych – Internet Designers, z której, na skutek dojrzewania rynku rozwiązań internetowych, w 2003 roku wydzieliła się marka Contium S.A. Po fuzji marek Empathy, Contium i Internet Designers w Grupę Unity był odpowiedzialny za proces łączenia trzech organizacji i jej systemów w jeden organizm.
Zapraszany w roli prelegenta na liczne konferencje i szkolenia poświęcone technologiom digital workplace. Zasiadał w jury konkursu Internale (na najlepszy intranet w 2010 i 2011). |
Krzysztof Murzyn
Lider Centrum Kompetencji E-commerce w Grupie Unity
W Grupie Unity odpowiada za rozwój produktów w Centrum Kompetencji E-commerce.
W branży interaktywnej działa od 2003 roku. W przeszłości związany z takimi firmami jak Tata Consultancy (Indie) czy OS Multimedia. Zwolennik szerokiego spojrzenia na organizację, jej odbiorców i metody automatyzacji procesów biznesowych. Ekspert w zakresie internetowych systemów wymiany informacji i komunikacji e-marketingowej. Doradza kluczowym klientom Grupy Unity w zakresie tworzenia kompleksowych strategii w sieci.
Po pracy pasjonat podróży, kultur orientalnych, żeglarstwa i nart.
|
Piotr Marek
Specjalista SEO
Doświadczenie zdobywał w firmie Widzialni.pl, gdzie zajmował się pozycjonowaniem oraz optymalizacją stron Klientów.
Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki UAM Poznań, kierunek matematyka, specjalność matematyka finansowa i aktuarialna.
Wolny czas spędza aktywnie, grając w piłkę nożną, siatkówkę, piłkę ręczną oraz tenisa. Miłośnik motoryzacji i oraz wielki fan klubu FC Barcelona. |
Grzegorz Pindor
Specjalista SEO
W Grupie Unity zajmuje się przygotowywaniem oraz wdrożeniem w życie strategii SEO w projektach dla takich marek jak: Dekoral, Tesco, Kasy Stefczyka, Winiary, XTB i wiele innych.
Z branżą związany od początku kariery zawodowe. Wcześniej pracował między innymi w takich agencjach jak Artefakt, Lemon Sky.
Prywatnie interesuje się filmem i swój wolny czas spędza oglądając kolejne kinowe nowości.
|
Monika Saleh
Junior E-commerce Manager w Grupie Unity
W Grupie Unity zajmuje się rozwojem marek w Internecie, korzystając z narzędzi stymulujących wzrost sprzedaży produktu. Odpowiada za realizację i rozwój strategii w kanale e-commerce, koordynowanie i realizowanie działań marketingowych, projektowanie procesów biznesowych dla Klientów, doradztwo w zakresie obecności w Internecie, jego rozwoju i zwiększania sprzedaży. Wcześniej zdobywała doświadczenie w dziale handlowym firmy, odpowiadając bezpośrednio za pozyskiwanie klientów.
Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz działalnością szeroko pojętych organizacji, zdobyte w trakcie w pracy w międzynarodowej organizacji AIESEC. |
Mariusz Wesołowski
E-commerce Manager w Grupie Raben
Doświadczenie zdobył w Grupie Allegro, gdzie stworzył i koordynował projekt Edukacyjnych Spotkań Allegro. Na wolnym rynku nie stroni od dużych klientów. Z jego umiejętności szkoleniowych skorzystały firmy takie, jak: Onet, Agora czy EduInvest. Obecnie związany z Grupą Raben. Współautor „Biblii e-biznesu”, „Małej encyklopedii obciachu”, a także „Tomów kultury” (lata 70. & 80.). Zdarza mu się wykładać e-marketing oraz e-biznes w ramach studiów podyplomowych na kilku wyższych uczelniach w Polsce. |
|
Anna Orzechowska
Strategy Manager
Od dziewięciu lat związana z agencją interaktywną full service Internet Designers (Grupa Unity). Do jej zadań należy tworzenie strategii obecności online dla kluczowych klientów firmy, opracowywanie kampanii wykorzystujących zróżnicowane kanały dotarcia do odbiorców i planowanie budżetów z nastawieniem na uzyskanie jak najlepszych efektów. Główne obszary zainteresowań to potencjał social media w komunikacji, marketing zintegrowany, aplikacje mobilne, projektowanie zorientowane na użytkownika, systemy wewnętrzne wspierające komunikację w organizacji. Wśród jej kluczowych Klientów są takie marki jak Dekoral, T-Mobile, DNB Nord, Santander, Auchan, Tołpa, Credit Agricole czy Rockwool.
|
Ireneusz Dworzyński
Dyrektor Pionu Realizacji Marketingowej Grupy Unity
W Grupie Unity odpowiada za opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju kluczowych Klientów oraz koordynację badań i rozwoju działu, w którego skład wchodzą takie zespoły jak kreacja, strategia, UX, SEO, SEM i ePR.
Doświadczenia zdobywał w projektach dla takich marek jak: Leroy Merlin, RTV Euro AGD, Dekoral, Sizeer, ING, Santander Consumer Bank
Z zamiłowaniem śledzi najnowsze trendy i możliwości wykorzystania nieinwazyjnych form reklamy oraz rozwój digital marketingu, szczególnie w zakresie sprzedaży online.
Absolwent Zarządzania i Marketingu na Politechnice Wrocławskiej. Prywatnie miłośnik snowboardu, salsy oraz motoryzacji.
|
Maciej Pondel
Key Account Manager w Intratic, Lider Centrum Kompetencji Microsoft / Digital Workplace
Absolwent Informatyki na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Doktor nauk ekonomicznych. Wykładowca na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Pracownik Instytutu Informatyki Ekonomicznej.
Od 2000 roku związany zawodowo z branżą IT. Najpierw jako programista i projektant, następnie kierownik zespołu projektowego i Project Manager. Przeprowadził około 100 projektów z zakresu wdrożeń systemów intranetowych, systemów billingowych, e-commerce, systemów pracy grupowej, systemów workflow oraz Business Intelligence. Od początku pracy zawodowej związany z technologiami Microsoft.
|
Joanna Bucior
PR Manager
Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. W Grupie Unity odpowiada za relacje z mediami i opiekę redaktorską nad Magazynem Imagine. Jej teksty ukazują się w takich mediach jak Marketing w Praktyce czy ecommerce.edu.pl. .
|
|
Olga Majewska
Strategy Designer/Project Manager, Grupa Unity
Projektuje, wdraża i optymalizuje kampanie kreatywne i e-marketingowe dla największych brandów w Polsce. Prowadzi projekty badawcze, content marketingowe i e-commercowe. Posiada bogate doświadczenie w realizacji kampanii niestandardowych, które łączą w sobie elementy promocji online i offline oraz współpracę z blogosferą. W portfolio Klientów z którymi współpracowała znajdują się takie marki jak Leroy Merlin, T-Mobile Music i T-Mobile Trendy, Bank DNB Nord, Santander Consumer Bank, PPG, Tefal. Jest absolwentką Marketingu Politycznego (Uniwersytet Wrocławski) oraz Komunikacji Marketingowej ( Uniwersytet Ekonomiczny).
|
Adam Kopeć
Programista PHP w Grupie Unity
Wiedzę teoretyczną zdobył dzięki studiom Informatyki Stosowanej na Wydziale Inżynierii Metali i Informatyki Przemysłowej AGH. W praktyce systemy e-commerce poznaje dzięki pracy w Grupie Unity. Prywatnie fan gitary, postmodernizmu w literaturze i jazzu.
|
Julita Reszkiewicz
Specjalista ds. PR i marketingu w Grupie Unity
Absolwentka Amerykanistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz kierunku Nowy Public Relations na Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera. W Grupie Unity zajmuje się współorganizowaniem eventów oraz komunikacją w social media. Swoje doświadczenia zdobywała między innymi w Międzynarodowej Organizacji AIESEC oraz jako wolontariusz na festiwalu Off Plus Camera.
|
Wojciech Parada
Projektant PHP w Grupie Unity
Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał jako programista PHP w Empathy Internet Software House oraz w Agencji Interaktywnej Krakweb.pl. Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości oraz studiów magisterskich na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunku Informatyka. W wolnych chwilach wędkuje i czytuje fantastykę.
|
|
|
Anna Wrzesińska
Strategy Consultant w Grupie Unity
W Grupie Unity jest odpowiedzialna za przygotowywanie strategii dla kluczowych klientów- min. T-Mobile, Auchan, Dekoral. Specjalizuje się w projektowaniu i obsłudze akcji eventowych oraz kampanii marketingowych, wykorzystujących zróżnicowane kanały. Prywatnie miłośniczka podróży i butów na wysokim obcasie.
|
Adam Dacko
Kierownik Sekcji Java w Grupie Unity
Z Grupą Unity, a dokładniej z marką Contium związany od 9 lat, podczas których przeszedł ścieżkę od webmastera przez menedżera projektów, analityka do kierownika całej sekcji programistów JAVA. Tak kompleksowe i bogate doświadczenie w tworzeniu aplikacji interaktywnych, pozwoliło mu poznać wszelkie aspekty projektowania i realizacji projektów internetowych.
W czasie wolnym realizuje się jako instruktor żeglarstwa, jachtowy sternik morski i morski sternik motorowodny, a także jako instruktor harcerski.
|
|
Piotr Barczyk
SEO Team Leader
Od 2010 roku związany z Grupą Unity. Doradza jak efektywnie tworzyć i planować kampanie SEO. Do jego głównych obszarów specjalizacji należą działania z zakresu przygotowywania strategii promocji serwisów w Internecie, inbound marketing, analityka internetowa, web design. Kwalifikowany specjalista Google AdWords.
Główni klienci: Dekoral, T-Mobile, Santander, Auchan, iSpot, Almi Decor, Cititravel, Piotr i Paweł, COBI, Politechnika Wrocławska. |
Paweł Sala
Dyrektor Zarządzający Freshmail
Ekspert e-mail marketingu, współtwórca sukcesu wielu kampanii nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar czy Mixx Awards. Na co dzień dyrektor zarządzający firmy FreshMail specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu oraz oferującej najbardziej innowacyjne narzędzie do e-mail marketingu na rynku polskim. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu” oraz wielu innych publikacji. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni. Prywatnie fan wypraw górskich i podwodnego świata. |
Ewelina Wójcik
Analityk Systemowy
Absolwentka informatyki na Politechnice Krakowskiej. W Grupie Unity pracę rozpoczęła na stanowisku programisty PHP, a obecnie zajmuje stanowisko Analityka Systemowego. Do jej zadań należy zebranie i usystematyzowanie wymagań klienta ustalanych podczas kilkudniowych warsztatów analitycznych bądź pełnowymiarowej analizy przedwdrożeniowej. Swoją pracą wspiera także rozwój autorskiej platformy Unity Commerce poprzez tworzenie dokumentacji aplikacji. |
Agnieszka Kasperska
Account Manager w Grupie Unity
Doświadczony doradca klienta biznesowego w firmach polskich i międzynarodowych. W Grupie Unity pomaga klientom w doborze najbardziej optymalnych narzędzi IT dla ich biznesu. Specjalizuje się w konsultingu narzędzi sprzedaży internetowych – platformy B2C/ B2B oraz działań e-marketingowych. Prelegentka konferencji branżowych, autorka raportu „Zakup zabawek przez internet”.
Prywatnie pasjonatka podróży kulinarnych oraz psychologii behawioralnej. Praca z ludźmi jest jej żywiołem. |
Iga Łopatka
Projektant User Experience w Grupie Unity
Z UX związana od 3 lat. W tym czasie zrealizowała ponad 50 projektów z zakresu badań, optymalizacji i projektowania użytecznych interfejsów użytkownika. Posiada doświadczenie zarówno w projektowaniu serwisów, systemów B2b, e-commerce oraz aplikacji mobilnych i dotykowych.
Z wykształcenia psycholog; ekspert w dziedzinie badań z użytkownikami. W swoich projektach skupia się na połączeniu wymagań biznesowych oraz potrzeb użytkowników. Aktualnie studentka studiów podyplomowych z dziedziny projektowania usług (service design).
Pracowała m.in. dla takich marek jak: BOŚ Bank, Cinema 3D, LUX MED., Empikfoto, Clarena, Alior Bank, PURO Hotel. |
Tomasz Gutkowski
E-commerce Sales Manager w Grupie Unity
Do jego zadań należy uczestniczenie w rozwoju oferty produktów i usług firmy w zakresie platformy e-commerce, prezentacja i sprzedaż oferowanych przez Grupę Unity rozwiązań oraz pozyskiwanie nowych Klientów. Prelegent na takich branżowych konferencjach jak InternetBeta czy roadshow „E-commerce w Praktyce”. Koordynuje cykl bezpłatnych konsultacji prowadzony dla przedsiębiorców, chcących skorzystać z dotacji PO IG 8.2 na wdrażanie rozwiązań typu B2B. Ponadto, swoją wiedzą o rynku dzieli się z czytelnikami Magazynu Imagine, Proseed oraz portalu ecommerce.edu.pl. |