III Kongres Dyrektorów E-commerce – ważni branżowi gracze w agendzie wydarzenia

III Kongres Dyrektorów E-commerce – ważni branżowi gracze w agendzie wydarzenia

III Kongres Dyrektorów E-commerce odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia w Krakowie. Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele najważniejszych rynkowych graczy z Polski, Niemiec, Danii i Wielkiej Brytanii. Wystąpią m.in. eksperci z Tchibo, Mulesoft, PPG, AB S.A., TIM S.A., MM Brown i Tołpa.

Przedsiębiorstwa, które często, przez dziesiątki lat rozwijały się w oparciu o te same systemy informatyczne, dedykowane pod określone kanały sprzedaży, napotykają na olbrzymie problemy w adaptacji omnichannel. Wśród dużych graczy omnichannel wspominany jest w kontekście leitmotiv’u dla strategicznych zmian. Agenda tegorocznego Kongresu koresponduje z tym trendem. – Komentuje Piotr Wrzalik, Wiceprezes Grupy Unity, przewodniczący Rady Programowej wydarzenia.

AGENDA>>

Pierwsza sesja tematyczna Kongresu poświęcona zostanie wyzwaniom, jakie niesie wdrożenie strategii omnichannel w ujęciu całej organizacji, w firmach handlowych i dystrybucyjnych. O budowaniu kultury organizacyjnej wspierającej częste zmiany, najważniejszych modelach omnichannel oraz różnicach w adopcji strategii na różnych rynkach opowiedzą w swoich wystąpieniach Lutz Spannuth ze Spannuth Direct! oraz Norbert Nemeth, Dyrektor eSklepów Tchibo w Polsce i na Węgrzech, a także Rafał Zaremba, Manager ds. Rozwoju Biznesu w AB S.A. i Justyna Torres, Marketing & E-commerce Director w Toys’R’Us.

Na popołudniową sesję pierwszego dnia wydarzenia zaplanowano tematy bliższe technologicznej stronie prowadzenia e-biznesu. Elastyczne struktury IT, nowoczesne narzędzia sprzedaży online, enterprise mobile oraz integracja systemów to tylko niektóre z nich. Prelegentami tej części Kongresu będą m.in. Ada Westerinen, Client Architect w  MuleSoft, Rie Haagen, Digital Marketing Manager, AC EMEA Marketing w PPG Industries oraz Marcin Gadulski, Prezes Zarządu MM Brown Chocolissimo.

Wspólnym mianownikiem prelekcji drugiego dnia Kongresu będą modele biznesowe oraz procesy ich zmian. O skutecznej taktyce wychodzenia na zagraniczne rynki opowiedzą, na przykładzie swoich doświadczeń, Jasiek Stasz i Michał Juda, Właściciele SHOWROOM. Strategie Digital Transformation omówi natomiast Krzysztof Folta, Prezes TIM S.A.

Kongres Dyrektorów E-commerce to wydarzenie, cenione w branży ze względu na swój prestiżowy charakter, wysoki poziom merytoryczny, dużą dbałość o szczegóły organizacyjne oraz  atmosferę sprzyjającą budowaniu relacji biznesowych.

Partnerami tegorocznej edycji Kongresu są – Dotpay i Trusted Shops.

III Kongres Dyrektorów E-commerce

O Autorze

Redakcja

Back to Top