Redakcja
I Śniadanie Dyrektorów E-commerce
Wczoraj w Warszawie, w restauracji Cud Miód, odbyło się I Śniadanie Dyrektorów E-commerce zorganizowane przez Klub Dyrektorów E-commerce (Grupa Unity) poświęcone m.in.prezentacji wyników badania wielokanałowości w Polsce.
I Śniadanie Dyrektorów E-commerce było doskonałą okazją, aby w przyjaznej atmosferze, przy dobrej kawie i śniadaniu porozmawiać o poziome wielkonałowości w Polsce. Przedpremierowo pokazaliśmy naszym gościom wyniki raportu „Omnichannel Commerce”. Raport będzie ogólnie dostępny już w przyszłym tygodniu.
Wśród zaproszonych gości znaleźli się przedstawiciele różnych branż, którzy na co dzień zarządzają sklepami internetowymi największych marek w kraju oraz zaproszeni dziennikarze. Eksperci Grupy Unity, Piotr Wrzalik oraz Krzysztof Murzyn, zaprezentowali najważniejsze wnioski z badania, zachęcając tym samym uczestników do dalszej dyskusji na ten temat podczas śniadania.
Więcej o raporcie oraz o tym, jak wygląda sprzedaż wielokanałowa na polskim rynku przeczytacie m.in. w Pulsie Biznesu, DlaHandlu.pl, PropertyNews.pl i Evigo.
Tagi: Klub Dyrektorów E-commerce, raport Omnichannel Commerce, sprzedaż wielokanałowa