Strategia sprzedaży wielokanałowej – case study MIG

Tak, jak ogłosiliśmy we wcześniejszym wpisie, w zeszłym tygodniu, na konferencji E-commerce Standard 2011 w Warszawie, zaprezentowaliśmy licznie zgromadzonym uczestnikom strategię rozszerzenia dotychczasowej sprzedaży i wdrożenia sprzedaży wielokanałowej w Grupie Marketing Investment Group.
Grupa MIG od ponad 20 lat dostarcza konsumentom produkty znanych, międzynarodowych marek w ponad 300 punktach handlowych, zarówno przez własne placówki detaliczne, jak i przez rozbudowaną sieć dystrybucji hurtowej i placówek partnerskich. Grupa sprawnie zarządza rozwijającą się siecią ponad 61 sklepów Sizeer, Timberland (16 salonów i rośnie), 28 salonów 50style oraz 9 salonów Umbro.

Marki należące do Marketing Investment Group

Case jest receptą na strategię i wskazówką jak ją wdrożyć dla firm, które chcą zwiększyć i rozszerzyć swoją sprzedaż o nowy, dynamicznie rosnący rynek e-commerce. Opowiada, w jaki sposób firma otworzyła nowoczesne sklepy internetowe:

Żeby pobrać prezentację, należy przejść na Slideshare.net i kliknąć ‚Download’.

Tagi: , , , ,

O Autorze

Redakcja

Back to Top