Redakcja
Kongres eHandlu – ekspert Grupy Unity wśród liderów e-commerce
W każdej minucie rejestruje się około 70 nowych domen, co 60 sekund powstaje 700 000 nowych statusów na Facebook, a na Ebay`u dochodzi do ponad 950 transakcji. Czy e-Sklepy nadążają za tym tempem? Czego oczekuje współczesny konsument i jak spełnić jego potrzeby, tak by nie poczuł się osaczony?
Już 10 marca Stadion Narodowy w Warszawie wypełni merytoryka w wykonaniu liderów e-commerce, w tym eksperta Grupy Unity. Podczas II Kongresu eHandlu dowiemy się, na które z dostępnych narzędzi warto zwrócić uwagę, jakimi kryteriami kierować przy wyborze i jak sprawić, by klient czuł się wyjątkowo, a także jak spełnić jego wysublimowane potrzeby by nie poczuł się osaczony. Obecnie e-sklepy stają jednocześnie przed dwoma wyzwaniami. Pierwsze to przedstawienie swojej oferty potencjalnemu klientowi, drugie – zbudowanie u niego lojalności po zakupie. Sprostanie tym wyzwaniom wymaga zastosowania szeregu narzędzi marketingowych.
Dobór Prelegentów do tegorocznej edycji Kongresu warunkowany był tym, by ich wiedza odpowiadała na wszystkie (lub prawie wszystkie) pytania, jakie poruszają w rozmowach właściciele e-Sklepów. W wydarzenie merytorycznie zaangażowany również ekspert Grupy Unity – Piotr Wrzalik. Podczas wydarzenia Piotr zapozna gości z tematem „Jak nie wpaść w kanał – skuteczne i nieudane strategie wdrożenia idei omnichannel”. Współczesny konsument oczekuje sprawnej, niczym niezakłóconej obsługi poprzez ścisłe współgranie wszystkich punktów styku oferowanych przez sprzedawcę – to podstawowy cel strategii omnichannel. W czasie wystąpienia specjalista z grupy Unity omówi kluczowe czynniki sukcesu w jej wdrażaniu, a także przeanalizuje bardziej i mniej udane przypadki zastosowania omnichannel w sprzedaży detalicznej w Polsce i na świecie.
Więcej informacji, pełna agenda oraz możliwość rezerwacji biletów na stronie – http://kongres-ehandlu.pl
Tagi: e-biznes, multichannel commerce, obsługa klienta, sprzedaż wielokanałowa, targi ehandlu, Trendy