Kongres eHandlu – ekspert Grupy Unity wśród liderów e-commerce

W każdej minucie rejestruje się około 70 nowych domen, co 60 sekund powstaje 700 000 nowych statusów na Facebook, a na Ebay`u dochodzi do ponad 950 transakcji. Czy e-Sklepy nadążają za tym tempem? Czego oczekuje współczesny konsument i jak spełnić jego potrzeby, tak by nie poczuł się osaczony?

Już 10 marca Stadion Narodowy  w Warszawie wypełni merytoryka w wykonaniu liderów e-commerce, w tym eksperta Grupy Unity. Podczas II Kongresu eHandlu dowiemy się, na które z dostępnych narzędzi warto zwrócić uwagę, jakimi kryteriami kierować przy wyborze i jak sprawić, by klient czuł się wyjątkowo, a także jak spełnić jego wysublimowane potrzeby by nie poczuł się osaczony. Obecnie e-sklepy stają jednocześnie przed dwoma wyzwaniami. Pierwsze to przedstawienie swojej oferty potencjalnemu klientowi, drugie – zbudowanie u niego lojalności po zakupie. Sprostanie tym wyzwaniom wymaga zastosowania szeregu narzędzi marketingowych.

kongres_logo

Dobór Prelegentów do tegorocznej edycji Kongresu warunkowany był tym, by ich wiedza odpowiadała na wszystkie (lub prawie wszystkie) pytania, jakie poruszają w rozmowach właściciele e-Sklepów. W wydarzenie merytorycznie zaangażowany również ekspert Grupy Unity – Piotr Wrzalik. Podczas wydarzenia Piotr zapozna gości z tematem „Jak nie wpaść w kanał – skuteczne i nieudane strategie wdrożenia idei omnichannel”. Współczesny konsument oczekuje sprawnej, niczym niezakłóconej obsługi poprzez ścisłe współgranie wszystkich punktów styku oferowanych przez sprzedawcę – to podstawowy cel strategii omnichannel. W czasie wystąpienia specjalista z grupy Unity omówi kluczowe czynniki sukcesu w jej wdrażaniu, a także przeanalizuje bardziej i mniej udane przypadki zastosowania omnichannel w sprzedaży detalicznej w Polsce i na świecie.
Więcej informacji, pełna agenda oraz możliwość rezerwacji biletów na stroniehttp://kongres-ehandlu.pl

Tagi: , , , , ,

O Autorze

Redakcja

Back to Top