Za kulisami Roadshow Akademii Unity

Ani ulewne deszcze, ani zawrotne tempo nie przeszkodziło nam w dzieleniu się z Państwem wiedzą o e-handlu. Bilans tegorocznej edycji roadshow „E-commerce w praktyce” to niemal 900 rejestracji, 363 uczestników, cztery miasta, 96 godzin, ponad tysiąc kilometrów na liczniku. Mimo niesprzyjającej aury pogodowej mieszkańcy Krakowa, Wrocławia, Poznania oraz Warszawy nie zawiedli. W sumie spotkaliśmy się z 363 uczestnikami, by podczas 20 godzinnych prelekcji wsłuchać się w praktyczne rady 12 ekspertów rynku e-commerce.

Aby na dłużej uwiecznić te chwile, przygotowaliśmy krótką fotorelację z wydarzenia.

Kraków

roadshow fb1

Poznań

roadshow fb2

Przy tej okazji za zaangażowanie dziękujemy Partnerom – Trusted Shops, Grupie Raben, Orbitvu, FreshMail, Kancelarii Radcy Prawnego – Mariannie Poproch-Wesołowskiej i Patronom medialnym – Evigo, Marketer Plus, Marketing przy Kawie, Decyzje-IT.pl, eKomercyjnie.pl, Dziennik Internautów, Fashionbusiness.pl, Galerie handlowe, eBiznesonline, Ad Monkey, ERP24.pl, ERP-view.pl, MagazynIT.pl, Proseed, eGospodarka.pl, FP20, Logistyka a Jakość, Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu.

Do zobaczenia na kolejnej edycji!

Tagi: ,

O Autorze

Redakcja

Back to Top