Barcelona letnią stolicą e-commerce

Jeszcze przed wakacjami branża sprzedaży internetowej spotka się na jednej z najważniejszych konferencji w Europie poświęconej tematyce e-commerce – Global E-commerce Summit. Organizatorzy wydarzenia zapewniają, że będzie to wyjątkowe i niezapomniane spotkanie.

Global E-commerce Summit to wydarzenie organizowane od sześciu lat.  Pierwsze dwie edycje odbyły się w Amsterdamie i Monako. Kolejne na stałe zagościły w malowniczej Barcelonie. Idea konferencji jest prosta. Co roku do miasta w północno-wschodniej Hiszpanii zjeżdżają przedstawiciele branży sprzedaży internetowej po to, aby od wybitnych praktyków, międzynarodowych liderów e-commerce, a także wpływowych graczy na rynku usłyszeć o najnowszych trendach oraz rozwoju e-sklepów na świecie. Tematem tegorocznej konferencji jest m.in. zjawisko sprzedaży wielokanałowej, zaś hasło przewodnie brzmi „No Borders, No Channels”. Podczas trzydniowych spotkań uczestnicy w gronie najlepszych będą mogli wymieniać się  swoimi doświadczeniami oraz wiedzą, a także poznać ciekawe casy znanych firm działających na różnych rynkach.

 

ges

 

Najlepsi z najlepszych

Wśród tegorocznych prelegentów zobaczymy m.in. Dmitry Kostygina, właściciela oraz Prezesa firmy Ulmart, Johna Spelicha, wiceprezesa Grupy Alibaba, Nicka Lansleya reprezentującego Tesco Innovation Team, Dyrektora Operacyjnego – Pierre Kosciusko-Morizeta z Rakuten Europe oraz Ibrahima Ibrahima, Dyrektora Zarządzającego w Portland Design Associates Ltd. Prelekcje dotyczyć będą przede wszystkim działań logistycznych w sektorze handlu detalicznego, sprzedaży wielokanałowej, obszaru mobile oraz social commerce w kontekście ich popularyzacji i globalizacji.

Global E-commerce Summit to nie tylko konferencja. Po raz czwarty zostaną przyznane nagrody European E-commerce Award dla najlepszych sklepów internetowych w poszczególnych krajach. Ceremonia odbędzie się w drugim dniu, podczas której zostaną wyłonieni zwycięzcy  w trzech kategoriach: Entrepreneurial Award, Omnichannel Award, Pure Player Award.  Wśród zwycięzców poprzednich edycji znalazły się m.in. takie marki jak Marks & Spencer, Amazon, Asos, Burberry czy Zalando.

Global E-commerce Summit odbędzie się w dniach 16-18 czerwca.

Tagi:

O Autorze

Redakcja

Back to Top