Nomi zaprasza do zakupów online!

To było kwestią czasu. NOMI – jeden z liderów rynku DIY („Zrób to sam”) w Polsce, zaoferował swoim klientom zakupy online. Wykonawcom platformy e-commerce była należąca do Grupy Unity marka Empathy – Internet Software House.

Kryzys w sektorze budownictwa i spadek sprzedaży nowych mieszkań, nie przeszkadzają im w ciągłym rozwoju. Obroty sieci marketów z branży DIY stale rosną. Swoje działania prowadzą już nie tylko jako sklepy stacjonarne, ale i z sukcesem wkraczają do świata online. Ostatnio, na taką inwestycję zdecydowała się polska sieć NOMI.

Dotychczas, klienci sklepu korzystali ze strony internetowej marki jedynie jako z katalogu produktów. To dlatego jednym z wyzwań przy projekcie okazało się wdrożenie funkcjonalności umożliwiających zakupy online i jednocześnie takie przygotowanie portalu, które nie zaburzy dotychczasowego postrzegania portalu – wyjaśnia Maciej Nikiel, Project Manager w Grupie Unity.

Dowiedz się więcej o wdrożeniu

 Pierwszy etap wdrożenia dodatkowego kanału sprzedaży obejmował utworzenie katalogu produktów oraz umieszczenie regularnie aktualizowanych gazetek promocyjnych na stronie internetowej. Ponadto, specjaliści Empathy uruchomili system mailingowy umożliwiający zaawansowaną komunikacją z Klientami. Zaprojektowane rozwiązanie e-commerce okazało się sukcesem i obecnie pełen wachlarz produktów dla domu i ogrodu jest już dostępny bez konieczności opuszczania czterech kątów.

images-wiadomosci-Beztytuu-650x290

Co więcej, wdrożenie pozwoliło na naturalną transformację użytkowników katalogu NOMI.pl w użytkowników e-commerce. Dzięki nowej formie komunikacji, podwyższono skuteczność działań promocyjnych, a zmiany graficzne na stronie przyczyniły się do odświeżenia całego wizerunku marki.

NOMI, marka zatrudniająca ponad 1500 osób, jest obecna w 29 miastach Polski. Oprócz artykułów do prac budowlanych, i wykończeniowo dekoracyjnych, oferuje również wyposażenie łazienek, kuchni, ogrodu oraz artykuły sezonowe.

 

O Autorze

Redakcja

Back to Top