Klient pod obserwacją

Sprzedawcy internetowi są coraz bardziej świadomi tego, że wśród funkcjonalności sklepu internetowego pożądanym elementem byłby moduł raportów i analiz, który pozwoli badać poszczególne obszary działalności sklepu. Szczegóły rozwiązań przybliża specjalistka Grupy Unity Barbara Molga w portalu ecommerce.edu.pl. W jednym z raportów australijskiej firmy BWIRED, dotyczącego przyczyn porażek w e-commerce, czytamy, że najczęstszym błędem e-sprzedawców jest ignorowanie perspektywy klienta. Tym samym, aby uniknąć fiaska na e-rynku, powinni znać doświadczenia, preferencje i zachowania odwiedzających ich witryny. Czy naprawdę tego muszą nas uczyć Australijczycy?

klient pod obserwacją ecommerce

Problem tkwi w sposobie zarządzania sklepem internetowym. Pod tym ogólnym pojęciem kryje się wiele elementów, o które trzeba zadbać, aby osiągnąć sukces. Niewątpliwie jednym z nich jest ciągłe monitorowanie e-sklepu.

Sprzedawcy internetowi są coraz bardziej świadomi tego, że wśród funkcjonalności sklepu internetowego pożądanym elementem byłby moduł raportów i analiz, który pozwoli badać poszczególne obszary działalności sklepu. Odpowiedzią na ich potrzeby są wbudowane w platformy SaaS czy gotowe moduły pozwalające monitorować sklep internetowy. W przypadku rozwiązań dedykowanych możliwe jest zaimplementowanie znacznie bardziej zaawansowanych statystyk kreowanych zgodnie z potrzebami klienta i dostarczanych w formie jaką sobie zażyczy. Kreowane w ten sposób raporty są doskonałym punktem wyjściowym do dalszych analiz i podejmowania decyzji biznesowych dla każdego e-przedsięwzięcia.

Całość artykułu znaleźć można tutaj.

O Autorze

Redakcja

Back to Top