Roadshow E-commerce w praktyce rusza w trasę po Polsce z hasłem Sprzedawaj więcej!

Roadshow E-commerce w praktyce rusza w trasę po Polsce z hasłem Sprzedawaj więcej!

Już 6 października Roadshow E-commerce w praktyce już po raz szósty wyruszy w trasę po Polsce z cyklem bezpłatnych konferencji, tym razem pod hasłem Sprzedawaj więcej! Spotkania we Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie i Krakowie to kwintesencja praktycznej wiedzy o tym, jak znacząco zwiększyć sprzedaż w e-commerce. Prawo, technologia, logistyka, performance marketing to tylko niektóre z tematów wydarzenia.

Jak polepszyć wyniki sprzedażowe w e-commerce? W dobie olbrzymiej konkurencji w branży i rosnących w zawrotnym tempie kosztów pozyskania nowego klienta jest to szczególnie trudne. Kluczem do sukcesu właścicieli małych i dużych biznesów jest praktyczna wiedza na temat mechanizmów jakie rządzą e-sprzedażą, ale też strategie marketingowe oparte na wykorzystaniu wielu narzędzi i metod przy zachowaniu odpowiedniej spójności.

Jednym z głównych tematów tegorocznego Roadshow E-commerce jest performance marketing. W Grupie Unity wierzymy, że tylko synergia wszystkich działań (IT, analityka, SEM, SEO, optymalizacja konwersji) pozwala naszym klientom sprzedawać więcej i skuteczniej w Internecie. Chcemy uchylić rąbek tajemnicy naszego know-how i wspólnie z zaproszonymi gośćmi porozmawiać o efektywnych działaniach e-marketingowych – komentuje Marcin Cichoń Performance Marketing Manager w Grupie Unity.

ZAREJESTRUJ SIĘ BEZPŁATNIE!

Roadshow to przede wszystkim spotkanie z praktykami branży, którzy na e-commerce patrzą kompleksowo i wiedzą, że to nie tylko sprzedaż, ale też technologia, logistyka i marketing. Podczas konferencji porozmawiamy między innymi o tym jak podnieść konwersję łącząc różne metody i narzędzia w efektywny ekosystem marketingowy. Pochylimy się nad tematem personalizacji, która stanowi już absolutny must have każdego e-sklepu oraz niekwestionowanej siły z jaką na klientów działa email marketing. Przybliżymy również temat pozytywnych doświadczeń klienta, również w kontekście obsługi posprzedażowej. Każdą konferencję zamknie dynamiczna dyskusja w formie fireside chat z przedstawicielem topowej marki.

Więcej informacji i pełna agenda wydarzenia dostępna pod adresem: http://roadshow.unity.pl/ 

Do wzięcia udziału w wydarzeniu zaprasza Organizator – Grupa Unity wraz z Partnerami: Trusted Shops, GO.PL, Grupą Raben i FreshMail

Patronami medialnymi są Marketer +, Marketing Przy Kawie, Dziennik Internautów, Decyzje IT, Ebo.edu.pl, Galerie Handlowe, fashionbusiness.pl, Admonkey, eGospodarka, Nowy Marketing, ERP-view.pl, ERP24.pl, MagazynIT.pl i Mensis.pl

Tagi: ,

O Autorze

Redakcja

Back to Top