Warsztaty u najlepszych praktyków Marketing Automation

25 listopada stolica po raz kolejny przywita najlepszych polskich i zagranicznych ekspertów oraz praktyków Marketing Automation. Podczas European Marketing Automation Congress, który odbędzie się w najbardziej prestiżowej przestrzeni Stadionu Narodowego – Galerii Biznesu, prelegenci podzielą się z uczestnikami m.in. wiedzą na temat automatyzacji procesów marketingowych i sprzedażowych oraz wykorzystania analizy danych behawioralnych i transakcyjnych w funkcjonowaniu firmy. W  trakcie wydarzenia eksperci Grupy Unity przeprowadzą warsztaty, na które już dziś zapraszamy.

Bartłomiej Rozkrut, Członek Zarządu Grupy Unity oraz Krzysztof Murzyn, Lider Centrum Kompetencyjnego E-commerce zaprezentują, jak w praktyce wykorzystać segmentację i automatyzację w platformach e-commerce. W czasie sesji zostaną poruszone takie zagadnienia jak:

  • Segmentacja: czym jest, jak jej używać, praktyka z Marketing Automation
  • Segmentacje produktów jako rozszerzenie tradycyjnego pojęcia segmentacji Klientów
  • Budowanie nawigacji i contentu w oparciu o segmenty
  • Marketing automation jako wsparcie mechanizmów komunikacji do Klientów
  • Marketing automation jako źródło danych do big data w e-commerce
  • Case studies wykorzystania zaawansowanych segmentacji oraz marketing automation w polskim e-commerce oraz przykłady i inspiracje ze świata

 

marketing automation

 

Bilety na wydarzenie można nabyć na tutaj.

Więcej informacji o Kongresie oraz warsztatach można znaleźć na www.marketingautomationcongress.com.

Tagi: , , ,

O Autorze

Redakcja

Back to Top