Redakcja
Warsztaty u najlepszych praktyków Marketing Automation
25 listopada stolica po raz kolejny przywita najlepszych polskich i zagranicznych ekspertów oraz praktyków Marketing Automation. Podczas European Marketing Automation Congress, który odbędzie się w najbardziej prestiżowej przestrzeni Stadionu Narodowego – Galerii Biznesu, prelegenci podzielą się z uczestnikami m.in. wiedzą na temat automatyzacji procesów marketingowych i sprzedażowych oraz wykorzystania analizy danych behawioralnych i transakcyjnych w funkcjonowaniu firmy. W trakcie wydarzenia eksperci Grupy Unity przeprowadzą warsztaty, na które już dziś zapraszamy.
Bartłomiej Rozkrut, Członek Zarządu Grupy Unity oraz Krzysztof Murzyn, Lider Centrum Kompetencyjnego E-commerce zaprezentują, jak w praktyce wykorzystać segmentację i automatyzację w platformach e-commerce. W czasie sesji zostaną poruszone takie zagadnienia jak:
- Segmentacja: czym jest, jak jej używać, praktyka z Marketing Automation
- Segmentacje produktów jako rozszerzenie tradycyjnego pojęcia segmentacji Klientów
- Budowanie nawigacji i contentu w oparciu o segmenty
- Marketing automation jako wsparcie mechanizmów komunikacji do Klientów
- Marketing automation jako źródło danych do big data w e-commerce
- Case studies wykorzystania zaawansowanych segmentacji oraz marketing automation w polskim e-commerce oraz przykłady i inspiracje ze świata
Bilety na wydarzenie można nabyć na tutaj.
Więcej informacji o Kongresie oraz warsztatach można znaleźć na www.marketingautomationcongress.com.
Tagi: big data w e-commerce, Kongres Marketing Automation, marketing automation, Segmentacje produktów