GILDES – pierwsza internetowa hurtownia spożywcza zaprasza do zakupów w sieci

Dzięki współpracy specjalistów Grupy Unity i Centrali Zaopatrzenia Hutnictwa S.A., każdy hurtownik może już udostępnić swój towar poprzez platformę znaną pod nową marką Gildes. To pierwsze tego typu wdrożenie w branży FMCG dla sektora B2B.
Firma CZH S.A., wykorzystując swój potencjał oraz możliwości spółek stowarzyszonych, postanowiła poszerzyć zakres działalności uruchamiając platformę handlu hurtowego www.gildes.pl – internetową hurtownię szerokiej gamy artykułów spożywczych wysokoprzetworzonych.

Przeprowadziliśmy rozmowy z największymi hurtownikami dotyczące rozwoju działalności i perspektyw. Wspólnie doszliśmy do wniosku, że coraz więcej firm korzysta z internetowego kanału sprzedaży i już najwyższy czas na wprowadzenie tego rozwiązania również u nas. Ponieważ rynek artykułów spożywczych ma jeszcze wiele do zaoferowania postanowiliśmy wykorzystać moment – wyjaśnia Dorota Wesołowska – Muc, Z-ca Dyrektora Rozwoju ds. Marketingu i kierująca projektem z ramienia CZH S.A.

Hurtownia Spożywcza Gildes • Zakupy przez Internet na Śląsku Katowice

Swoje biuro obsługi klienta wraz z magazynem służącym konfekcjonowaniu produktów przeznaczonych do wysyłki ulokowano na terenie rynku Obroki. Wraz z grupą zainteresowanych hurtowników poszerzono kanał dystrybucji tradycyjnej o kanał online i wdrożenie systemu e-commerce opartego o silnik Unity.Commerce do obsługi sprzedaży B2B. Właścicielem i administratorem całego przedsięwzięcia pozostaje CZH S.A., które jest właścicielem marki Gildes.
Stworzona przez ekspertów Grupy Unity platforma, wyposażona jest w inteligentny system rekomendacji, umożliwiający tworzenie spersonalizowanych ofert promocyjnych dla klientów. Dodatkowym atutem wdrożenia jest możliwość zastosowania newsletterów, przypomnień oraz rozbudowanej komunikacji.

Po wdrożeniu systemu internetowego, zarówno zamówienia, reklamacje jak i informacje o stanie magazynowym przechowywane w systemie ERP, są dostępne online. Aplikacja  informuje klienta o tym, jaki towar został zamówiony, jakie są terminy dostaw oraz gdzie docelowo należy dostarczyć produkt – tłumaczy Piotr Przybyłkiewicz, Projekt Menager Grupy Unity.

W trakcie wdrażania projektu dla Centrali Zaopatrzenia Hutnictwa S.A., powstała idea modernizacji infrastruktury IT, zaś celem pobocznym, równie istotnym, było zintegrowanie z systemami dystrybutorów i producentów. Dalsze plany zakładają stały rozwój w obszarze platformy B2B Glides.

Tagi: , , ,

O Autorze

Joanna Bucior

PR Manager Grupy Unity. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. W Grupie Unity odpowiada za relacje z mediami i opiekę redaktorską nad Magazynem Imagine. Jej teksty ukazują się w takich mediach jak Marketing w Praktyce czy ecommerce.edu.pl.

Back to Top