4F wybrane najbardziej innowacyjną marką modową

Marka należąca do OTCF została wyróżniona za otwarcie salonu 4Faces wyposażonego w zaawansowane rozwiązania interaktywne nagrodą Business Fashion & Technology Awards w kategorii innowacyjny brand z sektora mody wykorzystujący nowe technologie. Za wdrożenie w projekcie odpowiadała Grupa Unity. BL7W1901a

Zapraszamy również do zapoznania się z nowym case study z wdrożenia.

4Faces to zupełnie inny świat sportowych zakupów, to świat ubrany w najnowsze rozwiązania multimedialne – zamiast tradycyjnej witryny pojawia się videowall, rolę interaktywnego informatora o ofercie pełni multimedialny stół dotykowy, klasyczne ekspozytory zamieniają się w ekrany, a na podłodze pojawiają się interaktywne gry zręcznościowe – nie tylko dla dzieci. Za zaplecze technologiczne i multimedialne w projekcie odpowiedzialna była Grupa Unity – największy dostawca rozwiązań IT dla e-commerce na rynku polskim. To pierwsza tego typu sieć salonów sprzedaży w Polsce, w którym tak istotne jest łączenie tradycyjnych kanałów komunikacji z klientami z kanałami online, istotnie wpływającymi na zaangażowanie i dostarczanie unikalnych doświadczeń zakupowych.

Nagrody BF&T Awards przyznawane są corocznie przez Internautów oraz kapitułę konkursową składająca się z ekspertów ze świata mody i nowoczesnych technologii zaproszonych przez organizatorów. Marka 4Faces wygrała z Grupą Gino Rossi, H&M oraz K MAG, a także Redan.

Tagi: ,

O Autorze

Joanna Bucior

PR Manager Grupy Unity. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. W Grupie Unity odpowiada za relacje z mediami i opiekę redaktorską nad Magazynem Imagine. Jej teksty ukazują się w takich mediach jak Marketing w Praktyce czy ecommerce.edu.pl.

Back to Top