Weź udział w Kongresie Dyrektorów E-commerce

Już 12 marca Kraków na dwa dni zamieni się w stolicę e-commerce. Do miasta zjadą się przedstawiciele europejskich i lokalnych firm. Organizator wydarzenia, Grupa Unity, serdecznie zaprasza na pierwszy Kongres Dyrektorów E-commerce.

Wydarzenie dedykowane jest najważniejszym osobom odpowiedzialnym za sprzedaż w internecie w Polsce – dyrektorom i właścicielom średnich i dużych e-commerce, e-commerce managerom, dyrektorom sprzedaży firm prowadzących sprzedaż wielokanałową i członkom zarządu odpowiedzialnym za rozwój sprzedaży.

Podczas Kongresu dokładnie przyjrzymy się wielu szczegółom e-handlu na różnych rynkach europejskich, podczas sesji warsztatowych omówimy tak istotne aspekty jak jakość obsługi klientów w e-commerce. Ważnym uzupełnieniem merytoryki kongresu są sesje „fire chat”, podczas których przedstawiciele największych w Polsce sklepów internetowych podzielą się z uczestnikami swoimi opiniami – wyjaśnia Michał Kraus, Dyrektor PR i Marketingu Grupy Unity, która jest organizatorem Kongresu.

zarejestruj się

 Wśród prelegentów konferencji znaleźli się praktycy i eksperci sprzedaży internetowej z takich rynków jak Wielka Brytania, Francja, Czechy oraz Polska. W Krakowie będzie można usłyszeć m.in. Jo Causon, Dyrektor Zarządzającą brytyjskim Institute of Customer Service oraz Bruno Fatier, adwokata specjalizującego się obsługą e-commerce w firmie Clifford Chance. Ponadto, nie zabraknie też krajowych specjalistów, w tym Mariusza Wesołowskiego z Grupy Raben oraz Piotra Wrzalika z Grupy Unity, współtwórcę jednych z pierwszych rozwiązań e-commerce B2B i B2C w Polsce.

Kongres

Więcej informacji o Kongresie oraz rejestracja dostępne są na stronie Kongresu. Partnerami wydarzenia jest Oracle, Raben oraz PayU.

 

Tagi: , , , ,

O Autorze

Joanna Bucior

PR Manager Grupy Unity. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. W Grupie Unity odpowiada za relacje z mediami i opiekę redaktorską nad Magazynem Imagine. Jej teksty ukazują się w takich mediach jak Marketing w Praktyce czy ecommerce.edu.pl.

Back to Top