V Targi eHandlu w obiektywie

Do tej rozgrywki branża przygotowywała się całe lato. W końcu lokalizacja zobowiązywała – V edycja Targów eHandlu odbyła się  na Stadionie Narodowym. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji!

„Prestiż, sprzedaż i konwersja na porażkę nie ma miejsca!”

Przemysław Bryk – zwycięzca zabawy „Zamknij dach stadionu” organizowanej na Targach eHandlu, takim właśnie hasłem zagrzewa do walki polską reprezentację e-commerce. Za kreatywność otrzymuje od nas nagrodę główną – Playstation 3 wraz z grą FIFA 14.

Nagrody pocieszenia, do praktycznych ćwiczeń na boisku wędrują natomiast do:
1. Małgorzata Różycka
2. Joanna Komsa
3. Maciej Pieńko
4. Karol Sawka
5. Rafał Irla

Gratulujemy!

 

DSC04296

Pod wieloma względami Targi i tym razem nie zawiodły. To wciąż jedyne w swoim rodzaju miejsce networkingu dla sprzedawców internetowych i firm oferujących im swoje produkty i usługi. Po raz pierwszy równolegle do Targów odbywała się konferencja „Ecommerce Trends” . Ponadto, podczas wydarzenia organizatorzy zapewnili  także możliwość wzięcia udziału w warsztatach oraz  prelekcjach specjalistów z branży e-biznesu. Szkoda tylko, że kiedy przedstawiali narzędzia wpierające sprzedaż w internecie, frekwencja publiczności była aż tak niska

 

 

DSC04292

 

W czasie tegorocznych Targów eHandlu rozdano branżowe nagrody – Ekomersy 2013. To duże wyróżnienie dla produktów, usług i osób przyczyniających się do rozwoju sektora e-commerce w Polsce. Wśród nominowanych znalazł się również przedstawiciel Grupy UnityMichał Kraus (przeczytaj o ekspercie Grupy Unity).

 

 

 

 

targiWspólnie z Partnerami rozegraliśmy swój mecz. W zabawie z elementami grywalizacji Grupy Unity – „Zamknij dach stadionu” wzięło udział prawie 100 gości! W roli Partnerów wystąpili FreshMail, SMSAPI, Go.pl,  PayByNet oraz Kei.pl.

 

 

 

 

Jak oceniamy całość? Możliwość spojrzenia na Stadion Narodowy z perspektywy e-handlu to doświadczenie na pewno cenne. Do przemyślenia pozostaje natomiast kwestia łączenia Targów z wykładami. My ze swojej strony dziękujemy za każdą wizytę na naszym stoisku – mamy nadzieję, że te rozmowy pomogą w rozwoju Państwa e-biznesu. Już teraz czekamy na kolejną edycję wydarzenia i to czym, znów zaskoczy nas Fundacja Polak 2.0!    

 

targi1

 

Tagi: ,

O Autorze

Monika Saleh

Junior E-commerce Manager w Grupie Unity. W Grupie Unity zajmuje się rozwojem marek w Internecie, korzystając z narzędzi stymulujących wzrost sprzedaży produktu. Odpowiada za realizację i rozwój strategii w kanale e-commerce, koordynowanie i realizowanie działań marketingowych, projektowanie procesów biznesowych dla Klientów, doradztwo w zakresie obecności w Internecie, jego rozwoju i zwiększania sprzedaży. Wcześniej zdobywała doświadczenie w dziale handlowym firmy, odpowiadając bezpośrednio za pozyskiwanie klientów. Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz działalnością szeroko pojętych organizacji, zdobyte w trakcie w pracy w międzynarodowej organizacji AIESEC. Prywatnie pasjonatka podróży zagranicznych, ciekawych książek i dobrego filmu.

Back to Top