Dzieje się w e-commerce

Nadeszła długo oczekiwana w e-handlu jesień. O tym na których targach i konferencjach branżowych warto się w tym sezonie pokazać, piszą eksperci Grupy Unity.

Po wakacyjnym odpoczynku branża ponownie wkracza na polską arenę. Na początek konferencja Ecommerce Trends (23.09), zapewniająca dużą dawkę praktycznej wiedzy o rozwijaniu biznesu poza tradycyjnymi kanałami. Tym razem po raz pierwszy dwudniowa formuła, po raz pierwszy także wszystko odbyło się na Stadionie Narodowym. W drugim dniu konferencji odbyły się V targi eHandlu (24.09). Tam ponad 130 wystawców czekało z odpowiedziami na wszelkie pytania związane ze sprzedażą przez Internet. Czekały także niemałe niespodzianki – stoisko Grupy Unity, partnera wydarzenia, ponownie zaskoczyło interesującą grywalizacją.

Kalendarz (1)

 

W tym roku, po raz pierwszy organizowany jest I Kongres Biznesu (04.10). Na wydarzeniu będzie można posłuchać ekspertów, orędowników idei networkingu, wśród których Krzysztof Murzyn, propagujący nowe podejście do budowania biznesu opartego o e-commerce, wytłumaczy dlaczego skuteczny omni-channel jest tak trudny.

 

 

Niezwykle bogato zapowiada się też program Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości 2013. Dni od 18 do 24 listopada wypełnione są szkoleniami, warsztatami i spotkaniami z inspirującymi przedsiębiorcami. Dzięki temu można dowiedzieć się, co zdecydowało o ich zawodowym sukcesie oraz o czym należy pamiętać prowadząc własny biznes. Warsztaty to także szansa, by pod okiem ekspertów spróbować stworzyć własny sklep internetowy od podstaw. Symulacja pozwoli na zmierzenie się z rynkiem oraz z jego możliwymi reakcjami na nową firmę. Grupa Unity jest partnerem wydarzenia.

 

 

RS_2013_baner_stoisko_numer107

Listopad stoi także pod znakiem RetailShow (20-21.11), czyli największej imprezy o charakterze B2B dla branży retail w Polsce. W miejscu gdzie można rozeznać się w potrzebach rynku, sprawdzić, w którym kierunku warto rozwinąć projekt, znajdziemy reprezentację czołowych firm z branży.

 

Zainteresowani najnowszymi i najskuteczniejszymi trendami w e-commerce, a także tym, jak pozyskać klientów przez wykorzystanie narzędzi internetowych, nie mogą zapomnieć o zagranicznych konferencjach –­ E-commerce Conference w Brukseli (15.10) oraz Web Sumit w Dublinie (30-31.10). To nie tylko spotkania startupów czołowych firm technologicznych, ale także tych organizacji, które miały swój wpływ na obecny kształt nowych technologii. W tym roku na Web Sumit będzie ponad 10.000 uczestników, którzy ze wszystkich zakątków świata, przyjadą, żeby usłyszeć ponad 300 prelegentów.

 

 

Tagi: , , , , ,

O Autorze

Redakcja

Back to Top