Joanna Bucior
Zawodowcy E-commerce na Roadshow Akademii Unity
Na scenie sami praktycy branży. Na widowni ci, dla których sprzedaż internetowa to codzienna praca. W roli głównej e-commerce. 20 maja rusza wiosenna edycja cyklu bezpłatnych konferencji „E-commerce w Praktyce”. Zapisy trwają!
Od wielu lat doradzają polskim e-sklepom, jak skutecznie poruszać się po e-rynku. W czasie bezpłatnych konferencji Akademii Unity, odwiedzą 5 największych polskich miast (20.05 Kraków, Miodosytnia, 21.05 Wrocław, Mercure, 22.05 Poznań, NH Poznań, 23.05 Gdańsk, Inkubator Starter, 24.05 Warszawa, Millenium Plaza), by spotkać się w terenie z lokalnymi przedstawicielami branży e-commerce.
Kogo zobaczymy wśród zawodowych znawców sprzedaży internetowej? O tym, dlaczego klienci nie decydują się na zakupy w sklepie internetowym i jak ich zatrzymać, by wydatki na reklamę okazały się trafioną inwestycją, opowie Anna Rak z Trusted Shops. W temacie promocji rad udzielał będzie też Dariusz Kieda z Grupy Unity, który wyjaśni korzyści płynące z content marketingu i szerokiego SEO. Niezależnie od wybranej formy reklamy należy poruszać się w granicach prawa. Dlatego o tym, jak korzystać z danych osobowych klientów w akcjach marketingowych, nie łamiąc przy tym prawa, wyjaśni radca prawny Marianna Poproch-Wesołowska. Ze świata reguł do świata logistyki, przeniesie uczestników Natalia Koszczyczarek z Sendit.pl, która zajmie się tematem optymalizacji kosztów przesyłek. W Warszawie natomiast zobaczymy Krzysztofa Bartnika z ekomercyjnie.pl, który omawiając pracę u podstaw sklepu internetowego, wyjaśni nam dlaczego w e-handlu nie ma drogi na skróty.
Po raz pierwszy, uczestnicy roadshow będą mieli także okazję wysłuchać duetu Mariusza Wesołowskiego (mariuszwesolowski.pl) oraz Sławomira Rajcha (srajch.pl), którzy na „planecie e-biznesu i księżycu miękkich kompetencji” mogą spokojnie czuć się gospodarzami. Na co dzień szkolą graczy e-rynku, a w czasie konferencji Akademii Unity zajmą się e-commerce czterech P: praktycznym, premiowanym, potrzebnym, przyszłości.
Uczestnicy roadshow wysłuchają też m.in. Krzysztofa Murzyna, stratega i trenera biznesowego z Grupy Unity, który doradza takim liderom branżowym jak Leroy Merlin czy EURO RTV AGD.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy rejestracja! Aby wziąć udział w roadshow Akademii Unity, należy zarejestrować się przez formularz na stronie www.akademiaunity.pl/ecommerce4. Tam też znajdują się najnowsze informacje dotyczące agendy i miejsc spotkań.
Patronami medialnymi wydarzenia są: eKomercyjnie.pl, Dziennik Internautów, Marketing przy Kawie, wspieram-biznes.eu, Mam Startup, Nowy Marketing, Ebo.edu.pl, Marketer+, Marketingowiec, Ecommerce.edu.pl, Network Magazyn, Decyzje-IT.pl.
Tagi: e-commerce w praktyce, roadshow