ZAGRAJ O FRONT E-COMMERCE!

W grze o tron zwycięża się albo umiera. W czasie IV Targów eHandlu nie będzie tak dramatycznie. Na odważnych, którzy 25 kwietnia wejdą do gry o front, po przekroczeniu granic królestwa, czeka już tylko dobra zabaw i iPad Mini.

Grupa Unity przyzwyczaiła nas do niestandardowych zabaw połączonych z elementami grywalizacji w czasie Targów eHandlu. I tym razem nas nie zawiedzie. Po sojuszu zawartym z Partnerami – SMSAPI, PayByNet oraz FreshMail, wspólnie zabiorą gości wydarzenia w podróż po magicznej krainie pieśni lodu i ognia. W grze o front zdrada, intrygi i siły nadprzyrodzone nie będą konieczne. Liczyć się będzie za to szybkość i spryt rycerzy e-commerce.

11

Zasady na polu bitwy

Na wejściu do Międzynarodowych Targów Poznańskich, goście zostaną wyposażeni w specjalne wydanie Magazynu Imagine, w którym znajduje się mapa królestwa wraz z przystankami – stoiskami Partnerów, biorących udział w grze. Wizyta w każdym z wyznaczonych punktów zaowocuje otrzymaniem naklejki, którą należy umieścić w odpowiednim miejscu na stronie pisma. Kompletny zestaw upoważni do odebrania nagrody gwarantowanej – koszulki na stoisku Grupy Unity. Zbiór naklejek utworzy numer telefonu, pod który chętni do walki o iPada Mini, wyślą swój adres e-mail. Kolejne instrukcje przyniosą na skrzynkę następnego dnia o poranku czarne kruki.

Integracja przez zabawę

Głównym celem całej akcji jest zaangażowanie uczestników wydarzenia i danie Partnerom akcji szansy na atrakcyjne zaprezentowanie swojej oferty. O tym, że konwencja grywalizacji przyjęła się na targach, świadczy sukces zabawy eHandlopoly oraz Zostań Generałem E-commerce, przeprowadzonych w czasie poprzednich edycji Targów eHandlu. W sumie wzięło w nich udział prawie 200 osób.

Przyjdź porozmawiać z nami o Twoich doświadczeniach w e-commerce!

Tagi: ,

O Autorze

Joanna Bucior

PR Manager Grupy Unity. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. W Grupie Unity odpowiada za relacje z mediami i opiekę redaktorską nad Magazynem Imagine. Jej teksty ukazują się w takich mediach jak Marketing w Praktyce czy ecommerce.edu.pl.

Back to Top