Jak optymalizować działania w serwisach e-commerce

Jeśli decydujesz się analizować dane statystyczne swojego serwisu e-commerce, musisz pamiętać o kluczowych zasadach, aby móc robić to mądrze. „Statystyka jest jak kostium bikini, pokazuje wiele, ale nie pokazuje najważniejszego”- Aaron Levenstein

iStock_000005164183XSmallArtykuł z najnowszego numeru Magazynu Online Marketing Polska poprowadzi Was w temat praktycznych sposobów analizy działań w handlu intenetowym. Budowanie organizacji opartej na zbieraniu i analizie danych na temat zachowania klientów jest dziś kluczowym wyzwaniem w utrzymania wysokiej konkurencyjności. Na łamach tego artykułu zaprezentujemy sumę naszych doświadczeń z ponad 5-letniej optymalizacji serwisów e-commerce naszych klientów. Skupimy się na kluczowych aspektach analizy i wykorzystywaniu danych statycznych, których dostarczają systemy analityczne. Współautorem jest Dyrektor działu promocji i analiz Internet Designers – Ireneusz Dworzyński, który ustalał strategię sukcesu SEO/SEM największych sklepów internetowych w Polsce, jak RTV Euro AGD, Leroy Merlin, czy sklepy Grupy MIG: Sizeer, 50style, Timberland, Galeria Marek.

Jakie dane analizować, jakie wnioski można z nich wyciągnąć i jak ulepszać swój biznes w oparciu o przeprowadzone analizy – dowiesz się z artykułu najnowszego numeru sierpniowo-wrześniowego. Pobierz PDF

Krzysztof Murzyn i Ireneusz Dworzyński

Tagi: , , , , , , ,

O Autorze

Krzysztof Murzyn

W Grupie Unity odpowiada za rozwój produktów w Centrum Kompetencji E-commerce. W branży interaktywnej działa od 2003 roku. W przeszłości związany z takimi firmami jak Tata Consultancy (Indie) czy OS Multimedia. Zwolennik szerokiego spojrzenia na organizację, jej odbiorców i metody automatyzacji procesów biznesowych. Ekspert w zakresie internetowych systemów wymiany informacji i komunikacji e-marketingowej. Doradza kluczowym klientom Grupy Unity w zakresie tworzenia kompleksowych strategii w sieci. Współpracował m.in. z takimi markami jak Bankier.pl, Allegro, Bank ING Securities, Deutsche Bank, Leroy Merlin, Henkel, Nestle, Mix Electronics czy Agito. Po pracy pasjonat podróży, kultur orientalnych, żeglarstwa i nart.

Back to Top