Krzysztof Murzyn
Jak optymalizować działania w serwisach e-commerce
Jeśli decydujesz się analizować dane statystyczne swojego serwisu e-commerce, musisz pamiętać o kluczowych zasadach, aby móc robić to mądrze. „Statystyka jest jak kostium bikini, pokazuje wiele, ale nie pokazuje najważniejszego”- Aaron Levenstein
Artykuł z najnowszego numeru Magazynu Online Marketing Polska poprowadzi Was w temat praktycznych sposobów analizy działań w handlu intenetowym. Budowanie organizacji opartej na zbieraniu i analizie danych na temat zachowania klientów jest dziś kluczowym wyzwaniem w utrzymania wysokiej konkurencyjności. Na łamach tego artykułu zaprezentujemy sumę naszych doświadczeń z ponad 5-letniej optymalizacji serwisów e-commerce naszych klientów. Skupimy się na kluczowych aspektach analizy i wykorzystywaniu danych statycznych, których dostarczają systemy analityczne. Współautorem jest Dyrektor działu promocji i analiz Internet Designers – Ireneusz Dworzyński, który ustalał strategię sukcesu SEO/SEM największych sklepów internetowych w Polsce, jak RTV Euro AGD, Leroy Merlin, czy sklepy Grupy MIG: Sizeer, 50style, Timberland, Galeria Marek.
Jakie dane analizować, jakie wnioski można z nich wyciągnąć i jak ulepszać swój biznes w oparciu o przeprowadzone analizy – dowiesz się z artykułu najnowszego numeru sierpniowo-wrześniowego. Pobierz PDF
Krzysztof Murzyn i Ireneusz Dworzyński
Tagi: analizy, badanie, geolokalizacja, optymalizacja, porzucone koszyki, ścieżka zakupowa, statystyki, top content