Podsumowanie webinarium – Targetowanie behawioralne i searchandising w e-sklepie

Dziękujemy wszystkim uczestnikom dzisiejszego webinarium. Zapraszamy na nasze kolejne seminaria on-line, a tymczasem poniżej zamieszczamy odpowiedzi do pytań, które zadaliście nam w trakcie webinarium:

Pyt 1. Czy banner z przykładu 2 będzie się pojawiał tylko po wpisaniu frazy, czy w trakcie całej sesji klienta.

Odp: Jeżeli na podstawie fraz wpisanych w wyszukiwarce przypiszemy klienta do określonego segmentu marketingowego i utworzymy dla niego banner, wtedy będzie się on pojawiał w czasie całej sesji oraz także po każdym powrocie klienta do naszego sklepu.

Pyt. 2. Czy dostęp do profilu i danych o zamówieniach wymaga logowania użytkownika do sklepu, czy można sięgnąć do tych danych na podstawie cookies?

Odp: W prezentowanym przykładzie, decyzją naszego klienta, użytkownik musiał się wcześniej zalogować, jednak możemy także wykorzystać rozpoznawanie użytkownika na podstawie cookies (autologowanie), zależnie od implementacji.

Pyt. 3. Czy nasz system można integrować z różnymi silnikami sklepowymi

Odp: W zakresie samego search-engine – tak, więcej info tutaj:
http://www.contium.pl/technologie,unity-search-engine.xml
W zakresie targetowania behawioralnego – obecnie nie, ale myślimy o tym.

Pyt. 4. Czy targetowanie geograficzne wg danych z profilu czy po IP

Odp: Dotychczas robiliśmy to tylko po danych z profilu, ale jesteśmy w stanie wykorzystać zewnętrzną bazę IP.

Pyt. 5. Jak wygląda zwrot z inwestycji w nasz system

Odp: Model zwrotu z inwestycji zależy od obecnych parametrów biznesowych sklepu internetowego. Jesteśmy w stanie opracować dla Państwa model ROI w oparciu o aktualne parametry Państwa sklepu (liczba zamówień, wartość średniego zamówienia, konwersja, liczba zamówień z produktami cross-sell/up-sell) oraz osiągane efekty w dotychczasowych naszych wdrożeniach. Zapraszamy do kontaktu z nami.

Tagi: , , , ,

O Autorze

Adam Kopeć

Programista PHP w Grupie Unity. Wiedzę teoretyczną zdobył dzięki studiom Informatyki Stosowanej na Wydziale Inżynierii Metali i Informatyki Przemysłowej AGH. W praktyce systemy e-commerce poznaje dzięki pracy w Grupie Unity. Prywatnie fan gitary, postmodernizmu w literaturze i jazzu.

Back to Top